Ikväll åker höstkappan på!

God afton!
Här är det lördagkväll och riktigt ruggigt höstväder, sånt där mysa-me-filt-och-te-och-kanske-en-dålig-dvd-väder. Jag ska dock trotsa hösten och ge mig ut och nattsudda. Ska följa med till Josefins kompis David som har 30-årsfest! Jobbet var riktigt hektiskt idag men jag dränkte mina stresshormoner i kaffe så det gick fint. Var faktiskt en svensk kille inne och fikade idag, hör icke till vanligheterna. Hann med en löptur ut till Cremorne Point precis när en gigantisk lyxkryssare passerade Operahuset i skymningen, en mäktig syn. Tyvärr stannade kameran hemma men ikväll ska jag försöka ta lite pics!
Annars är jag glad för den snälla tjejen som jag bor med har köpt ett stort stycke tofu till mig som jag kan gnaga på och min kära kommer hit om bara 17 dar :)
Jaa asså jag ville bara visa upp min snygga fiskbensfläta som jag gjorde innan jobbet.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oh vilken fin fiskbensfläta! Kan du göra sådana? Farmor och jag beundrar din fläta! Kram

2011-04-16 @ 22:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0