ny favorit

God morgon!
Nu tvättar jag och är allmänt uttråkad. Solen skiner ute och jag önskar att jag hade en takterass att glassa på medan mina solkiga tröjor blir som nya. Istället förärar jag världen ett litet blogginlägg!
Tänkte bara visa er min nya favoritduschcrème från the Body Shop. Tillhör en ny serie som heter Earth Lovers (inget sektliknande alls över det namnet) som jag hörde har kommit ut i Sverige nyligen också. Skall vara ännu bättre för vår kära jord än dess föregångare. Jag har doften fikon/rosmarin och den luktar ljuvligt, så där så man blir på bra humör fast man har slut almond spread i skafferiet. Att den dessutom är härligt slimegrön gör att saken är biff: detta är min nya favorit!
Här i Oz finns dock ingen trevlig kundklubb som man kan samla poäng för och känna sig lite VIP...

Idag blir det inga taffliga surfförsök utan istället uppsatsskrivande på biblioteket. När tvätten är klar. Och jag har tagit mig in till stan. och druckit mitt förmiddagskaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0