höst i sydney

Ikväll har jag varit på Svenska Kyrkans café och köpt billiga läkerol salmiak. Har slukat nästan hela asken nu, sätter fart på peristaltiken om inte annat...
Hann med lite hetsspring på löpbandet innan jag åkte tillbaka och blev bjuden på fett god chokladkaka som Josefin fått hem från vårt jobb. Imorgon är det jobb så snart ska jag däcka på soffan. Börjar gilla den så smått, den är faktiskt lika lång som jag om man tänker bort mina underben o dom kan hänga utanför kanten. Gäller att hitta strategier för allt! Lägenheten myllrar av liv både i form av trevliga flatmates från jordens alla hörn och kackerlackor size lite mindre (1-2 cm). De är överallt och jag har blivit rätt avtrubbad - snacka om personlig utveckling! Boendestatus: crashandet goes on tills jag eventuellt får flytta in i ett rum i Balmain nästa vecka.
Här kommer lite bilder från de senaste dagarnas äventyr!
Nattsuddande på Oxford Street i lördags

Sydney CBD. den blå skyskrapan heter Axa och är min favorit!

Pegah på båten när vi rymde från Neutral Bay!

Lite buskmys på kvällskvisten

Utsikt från Manly Ferry

Skymning i Hyde Park


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill se kackerlackorna (om det är samma som vi har här i Paris) kan du inte lâgga upp en bild pâ dem? ;)

2011-04-20 @ 18:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0