de senaste dagarna i bilder

Jag speglar mig i en skyskrapa
(Kom sedan på att någon kanske satt på andra sidan och glodde på mig...)
Höstdimma över CBD

Shoppingsugen? Nja.

Hyde Park i höstskrud

Ridande poliser mitt på huvudgatan i Sydney (George Street) i lördags kväll
Mitt tillfälliga boende sett från loftet. mysigt!

Köket

Sydney <3

Town Hall station (typ T-centralen) på Anzac Day i måndags, ser ni alla australiensiska flaggor?

Söta Elsa på Town Hall Hotel på Anzac Day
Mitt nya signumkäk: stekt halloumi och wokgrönsaker (färska). Klart på 3 minuter om man har gasspis :)

HAHA. Jag är fett hardcore på bussen


Kommentarer
Postat av: mamma

fina bilder! så fint kök du har också!

2011-04-28 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0