valborg i uppsala - valborg i sydney 1-0

Så var äntligen uppsatsen färdigskriven! Tänk vad orättvist livet kan vara - medan alla där hemma avnjuter champagnefrukost på Valborg sitter jag och skriver källhänvisning till mitt arbete... Men nu återstår endast att lägga in referenserna i texten för att bevisa att jag inte har hittat på allt så är jag klar :D blir dock inget vilt firande för imorgon börjar jag jobba tidigt.
Passar på att uppdatera från Balmain Library där ju internet fungerar helt okej och nästan bra.
Så här ljust känns livet just nu

Vårt pannkakskalas på Pancakes on the Rocks

Kommentarer
Postat av: mamma

oh så fin du var på bilden med mobilen. Visste du att Yatzys förfäder var utställningschampion några från Australien?! Såg det på hans stamtavla!

2011-05-01 @ 21:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0