Äntligen fredag!

Holaaa!
Idag har jag haft en heldag på stan med Sarah. Eller först gick jag på make up på The Body Shop (gratis om man handlar för $40 vilket jag ändå behövde! lyx). Sedan blev det brunch i Annandale innan vi åkte tillbaka till stan och gick och trånade och handlade lite. Kom även med typ en timmes marginal över det sista exemplaret i Sydney av min nyårsklänning - vilken tur!! (ni vet ju hur kung jag är på att gräma mig annars) Vädret är horribelt - regnigt och stormigt, riktigt höstrusk...
Nu ska jag pynta mig lite innan det blir drink med Madde på Four Seasons Hotel! gilla fredagar!
Justdet, fick ett frågeformulär av min syrra som kommer upp på bloggen snart -don't miss out! Kanske återkommer senare med ett längre och något mer välformulerat inlägg.
Yours truly/L
Jag nu, har försökt platta håret men det vill liksom inte hålla sig...

Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt!

2011-08-19 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0