Från arkivet

Denna söndagkväll hittade jag lite gamla bilder på datorn som jag roade mig med att kika igenom. Bjuder härmed på ett representativt urval från juli 2010 till februari 2011! enjoy!
Fina Carro och jag i San Sebastiàn, Spanien, juli 2010
Familjens katt Yoda i trädgården, sommaren 2010
Vackra V i skymningen på beachen, Sardinien/Italien, augusti 2010
En av de första frostmorgnarna på väg till skolan, hösten 2010
Bästa Yatzy på besök i Uppsala, hösten 2010
Traditionell uppsalagasque tema Hollywoodglamour, hösten 2010
Norrlandsvinter utanför vårt hus, Uppsala, vintern 2010
Magisk solnedgång på väg hem från skolan, vintern 2010
Vi åkte till Teneriffa över jul och nyår. I bakgrunden vulkanen Teide
Solnedgång på Teneriffa, december 2010
Små charmiga hus
Vild regnskogsliknande terräng uppe i bergen där vi vandrade
Stranden med ljus sand från Sahara (den inhemska sanden är svart lavasand)
Dramatiskt landskap vid havet
Ett vackert blommande träd, kanske min vän Helena landskapsarkitekten vet vilket? ;)
Höga vågor i Playa de la Arena
Hemma en snabbis - såhär fräsch såg min hy ut innan jag åkte till Sydney...
Andra morgonen i Sydney, februari 2011. Soluppgång utanför Operahuset
...och från och med här finns alla äventyr dokumenterade i bloggen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Å så fina bilder du lagt in! Lite av ditt forna liv!

Kram mamma

2011-09-01 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0