Frukost! + ljudterror

Efter en rolig gårdagskväll men en tuff natt intas god frukost framför dn.se här i Sydney! Notera svenskt FinnKrispbröd som jag hittade på David Jones foodhall <3 På dagens schema står en snabbis på stan (för att det är så nära) medan jag smälter maten, löptur, plugg och hälsa på Madde & Matt! Gårdagskvällen var jättetrevlig, käkade middag med ett gäng tjejer + Matt på restaurangen där Anna jobbar. Lägger upp lite bilder sen.
Nu ska jag käka och sen fly hemifrån - har varit mer eller mindre vaken sen halv fyra inatt då någon slags ljudterror inleddes som fortfarande håller på!! Jag är på god väg att bli galen! Ljudet låter som någon slags högt tjutande larm (sådär som det kan låta i huvudet dagen efter en glad utekväll fast mycket högre) och kommer någonstans från innergården. Det är tyst några sekunder för att sedan tjuta ihållande flera minuter. Så så pigg är jag... Några tips på vad det kan vara som låter och why the hell ingen gör något åt det efter flera timmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0