Höjden av ensamhet...

...är när man loggar in på Skype och så är bara Skype test call online. Nåväl, jag kunde lika gärna ringa den och se vad som hände! Och vet ni vad? Det var jättekul, man kunde spela in sin egen röst och säga en massa konstiga saker som "blåbärspaj är livet" och sedan spelades de upp för en, haha!
Jag och Madde besökte nyss Svenska Kyrkans café där vi fikade och kollade svenska skvallertidningar tillsammans och förfasades över alla för smala och konstigt klädda och otrogna Hollywoodmänniskor som figurerade mer eller mindre frivilligt på bilderna. Trevligt sätt att spendera en onsdagkväll på!
Annars har jag varit ute på uni hela dagen. Onsdagar är lite sega för att jag har ett 2 timmars hål på eftermiddagen mellan tre och fem. Idag fyllde jag det med att handla nytt vitt te (nyttigt!) från min favoritbutik T2 och att skriva klart och skicka in krönikan till Studentmagasinet! Sååå skönt att den är klar även om det är roligt att skriva.
Jag är hur nöjd som helst med min nya ryggsäck. Den är så fin och praktisk (där blev jag 10 år äldre, haha) och nästan masserar ryggmusklerna istället för att misshandla dom som min tidigare väska gjorde! gilla!
Annars rullar livet på, man har en vardag även där vattnet snurrar åt fel håll.
Ha det bra och lev livet!
/eder L
ps. Imorgon blir det officiellt VÅR i Australien!!! :D
Till alla er som har undrat: den oemotståndliga chokladen som befunnit sig i mitt kök är borta. Och jag åt INTE upp den!

Kommentarer
Postat av: Linda

För smala konstigt klädda och otrogna människor"

Min värld befolkas av dem, tro mig... :-)

Ett roligt tips att göra om du känner dig ensam och som jag och nâgra finanssnubbar roade oss med under middagen i Lake Como var att sms a till: 63336 ett jätteroligt frâgenummer som har svar pâ precis allting!

(Pâ engelska)

Vi frâgade de mest dumma frâgorna du kan tänka dig och fick roliga svar tillbaka, testa!

Kram SS



2011-08-31 @ 15:52:31
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0