Nyårsklänning funnen!

Yes! Idag har jag drömt mig fram till jul och nyår i Sverige. Var faktiskt tre år sen(!) jag firade jul och nyår hemma så nu vill jag ha hela kitet, snöflingor och julsånger och lucia och julklappsångest och julafton och julmat och juldagsutgång och mellandagsrea och nyår. Till och med Kalle Anka fast min familj brukar vara måttligt roade. Kanske väcktes dessa tankar till liv av att jag vinkade av Ewa på flygplatsen. Fast kanske ännu mer för att jag lite halvstressat snubblade in i Seduce som är en affär där det finns fina festklänningar. Jag var lite trött inför träningen och behövde pigga upp mig med lite ytlig tillfredsställelse i form av attraktiva attiraljer (prova kläder är som terapi för mig! att jag inte köper så ofta är bra både för miljön och plånboken).
I alla fall. Jag hittade världens finaste. Som jag ska köpa. Snart... 25% av dess pris går till bröstcancerfonden här i Australien, vilket teoretiskt sett borde rättfärdiga köpet ännu mer, right? Så nu ser jag fram emot nyårsafton och lämnar härmed en öppen inbjudan till alla att bjuda in mig på NYÅRSFEST! yeah tagga till allesammans!
Sydney är kallt. Väldigt kallt och regnigt, kan inte ha varit mer än 13 grader idag... Men så är det ju vinter fortfarande.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Linnea, klart vi ska se Kalle Anka med dig, ofta vill jag göra det men det infaller samtidigt med middagen och då har inte husmor tid, men hjälper du mig så kan vi se Kalle tillsammans!

2011-08-12 @ 21:12:57
Postat av: Linda

Jag kan ocksâ se Kalle med dig, om jag fâr se bild pâ klänningen!

:)

2011-08-13 @ 01:42:22
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/
Postat av: Carro

Jag vill se bild på klänningen! lägg upp! :)å så kommer du väl ihåg att hitta en åt mig också! ;)

2011-08-16 @ 08:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0