surry hills

Ville bara meddela att jag nu har flyttat in! Fick åka tre vändor för att få med mig allt, ingen höjdare att åka buss med en massa väskor i rusningstid men nu är allt här iaf :) har skrivit kontraktet och allt känns verkligen jättebra so far! Tjejerna var nere och åt här men i övrigt håller de sig uppe på övervåningen i sina rum så jag har hela nedervåningen med kök för mig själv. Det är helt sjukt skönt att äntligen få packa upp allt, kläderna har den omisskännliga källardoften efter alldeles för många veckor i väskor. Ni som känner mig vet att jag är en lydigt organiserad människa på jobbet men fortfarande - ehm - jobbar på det privat. (saknar dig älskling!) Att ha alla sina grejer nedpackade i väskor och påsar är inte optimalt med min organisationsförmåga och jag vill inte tänka på alla de minuter jag har ägnat åt att leta saker under den senaste månaden ("var är den? stora väskan. nähä, lilla väskan? blå påsen? svarta påsen? smutsiga underklädespåsen? stora väskan igen... lilla väskan igen... äh never mind, den är värdelös och jag behöver den inte. inte alls). Alla möbler (säng+garderob+nattduksbord/hylla) i mitt lilla krypin är från IKEA liksom draperierna och längst uppe i hörnet på draperityget står det Sweden! mysigt!
ursäkta bildbristen men jag är kameralös för tillfället då mitt minneskort har lagt av...
Nu är jag så trött att jag ser rosa elefanter! (nästan) Ha en fin måndag och ny månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0