att städa är lite roligare när man är down under!

God förmiddag!
Min förmiddag har ägnats åt husliga sysslor som man inte undkommer trots att man åkt 1600 mil hemifrån. Tvättat två maskiner, städat mitt rum och fått ordning på alla 1000 papper, diskat (lite av deras disk också för att smöra) och spillt ut ett halvt paket tvättmedel på heltäckningsmattan... ehm. Livet blir ju så mycket mer spännande om man är lite osmidigt lagd! Nu ska jag snart dra till uni för att spana in alla clubs & societies som marknadsför sig på campus och kanske sneaka in på gratis BBQ som det enligt rykten bjuds på. Sedan är det intromöte för Global Leadership Program som jag tänkte joina klockan 3! GLP är en serie seminarier och föreläsningar som man kan delta i utanför studierna för att få en bra och rolig erfarenhet. Varje vecka är det olika teman som ledarskap, cross cultural understanding, international law, terror, bistånd, business etiquette med mera, sjukt allmänbildande, intressant o dessutom helt gratis! Men nu måste jag kila till tågstationen som ni såg bild på i förra inlägget. På återseende!
Mina ben trivdes fett bra i våtdräkt i helgen, kanske kanske kanske köper jag en egen snart!

Kommentarer
Postat av: Linda

gillar att du diskade lite av deras disk också för att smöra

:)

2011-02-23 @ 09:39:56
Postat av: Marcus

Idag ska jag städa :-P

2011-02-23 @ 09:55:56
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra?:D

2011-02-23 @ 10:09:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0