bloggar från färgglad färja

Ciaooo!
Nu bloggar jag på färjan på väg in till stan. Jag har 200 m till färjeläget och därifrån tar det 9 minuter att komma till Circular Quay mitt i Sydney inklusive två stopp. Inget jag klagar på! Dessutom finns gratis internet ombord vilket jag tacksamt nyttjar.
En liten bekännelse: När jag går ensam i den mörka natten och känner mig lite ensam och rädd så ringer jag till Victor. Vi småpratar lite om allt möjligt och hips vips är jag hemma. Det är så skönt att ha honom så nära fast han är på andra sidan jorden <3 dessutom kommer det något gott ur tidsskillnaden, när jag ringer mitt i natten är det ju eftermiddag hemma!
Nu ska jag hänga i stan och sukta efter lyx och flärd och allmänt njuta av Sydneylivet. au revoir!
(Tänkte ladda upp en bild men internet här är sjukt segt, gaah! Bilder kommer snarast, promise :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0