"måste sticka, ska träna med min nya PT"

Så har jag äntligen införskaffat gymkort! Det blev efter många sömnlösa nätter (ja nästan iallafall) Fitness First som verkar vara Sydneys bästa gym. I alla fall för min budget. Jag kommer att kunna träna på över 30(!) gym bara i Sydney och ytterligare massor i Australien om jag skulle bli rymningsbenägen, hur coolt är inte det va?! Dessutom fick jag massa presenter (älska presenter!): ryggsäck, bag, vattenflaska, träningsdagbok, träningsinstruktionsbok och receptbok + 3 gratisgånger med en personal trainer! lite celebfaktor på den va :D dessutom blev jag mottagen en instruktör som var sååå gay, fnittrade och sa "oh!" hela tiden, helt underbart! om man får generalisera vill jag säga att gay guys gör mig på så bra humör! Har hört rykten om att Hugh Jackson och Nicole Kidman brukar besöka ett av gymmen i stan, vet inte om det var sant eller bara ett försök att spela på min starstruckness.
Idag har jag haft ytterligare en klaustrofobisk upplevelse: jag har prövat en våtdräkt som inte var våt. Härmed föreslås det som en ny tortyrmetod. Det var varmt i affären, jag var svettig redan innan och så står det trevliga affärsbiträdet utanför provrumshytten och bara "how's it going?" och jag klämmer pressat fram ett "just fine!". våtdräkten var... tight och bastukänslan total. Till slut fick jag dock på mig den och den satt perfekt. Så fin! När jag lättat börjar skala av mig kroppskondomen kommer biträdet med en till våtdräkt som jag "should try". mhm, smart Linnea... Proceduren upprepas och jag ramlar ut på gatan som en kokt kräfta i ett lyckorus över att vara fri. Våtdräkter gör sig bäst i vatten!
Slänger in en bild på min tågstation varifrån jag tar tåget till uni. Helt okej att stå och glo på en av Sydneys största sevärdheter en trött måndagmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0