Nights, life and love Paris by L.R

Min häftiga storasyster Linda bor i Paris sedan snart 8 år! Tack vare hennes tålamod och otroliga stilkänsla har jag numera både hyfsad klädstil och makeup.
Om ni inte kan få nog av mina storstadsäventyr i Sydney med skyskrapor, stränder och studier så rekommenderar jag att kika in på hennes blogg från Paris! Här får ni senaste nytt från Paris innekretsar och livfulla skildringar från de coolaste klubbarna och festerna. Check it out!
http://lindaromanazziparis.blogspot.com
(jag ber om ursäkt för att jag är tekniskt retard och inte kan få till en länk...)
Linda & jag festar i Paris sommaren -08!
Linda och jag festar i Paris sommaren -08!

Kommentarer
Postat av: Linda

Yohoo! Lite reklam för min blogg;)

Sydney verkar helt underbart...

Jag mâste verkligen försöka komma dit och hälsa pâ innan du âker hem! Blir kär i storstadsbilderna du lägger upp...

Ska bli kul att höra om nattlivet;)

Kram storasyster

2011-02-10 @ 18:23:25
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/
Postat av: Linnea

:) jaaa det är helt fantastiskt, kan inte fatta att jag är här! Passa på och kom och hälsa på mig någon gång i år, vore superkul tycker jag med!!

2011-02-12 @ 01:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0