sydney säger godnatt

Jag skulle prata en stund med Victor. Det blev över två timmar.. :) och nu väntar sängen och min nya spännande pocket, Katedralen vid havet. Imorgon börjar Microeconomics-kursen, intressant!
Jag är på jättebra humör för jag har varit på två träningspass idag! Pilates följt av spinning. Sedan vandrade jag hem. Inte ens sådana irriterande företeelser som sveda i ögon och hals på grund av avgasöverdos (den stora nackdelen med storstadslivet) och fenomenet hårstrån-på-ben-som-syns-jättetydligt-i-dagsljus-men-försvinner-när-man-sen-ska-raka-bort-dem-på-kvällen kunde få mig ur balans.
Nu har vi varit ifrån varandra tre veckor = 1/4 av tiden! Bara 3/4 kvar tills vi får kramas igen :)
Jag börjar få storhetsvansinne och tro att ni vill ha dagens outfit-bilder och sånt trash. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefin bild, jag vill ha dagens outfit bilder för att se om nâgot jag lärt dig fastnat;)

Kram

2011-02-23 @ 19:52:57
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/
Postat av: anna romanazzi-segerstedt

Bra att jag får se dig! Du är dig lik i alla fall, avståndet har inte förändrat ditt utseende. Lika vacker som alltid.

Kram mamma

2011-02-23 @ 22:05:43
Postat av: anna romanazzi-segerstedt

Bra att jag får se dig! Du är dig lik i alla fall, avståndet har inte förändrat ditt utseende. Lika vacker som alltid.

Kram mamma

2011-02-23 @ 22:05:56
Postat av: Carro

haha jag gillar också dagens outfit, go for it! :)

2011-02-24 @ 06:17:27
Postat av: Linnea

yo, vilken respons! :D idag har jag inte hunnit posa framför spegeln dock. Men jag kan personligen intyga att jag har klätt mig helt okej.

2011-02-24 @ 12:07:27
URL: http://linseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0