Veckans jobbigaste dag till ända!

TJA!
Idag har jag bland annat ägnat en och en halv timme (och nästan 70 spänn) åt att försöka skriva ut. Inget ont om kära Macquarie, men dom lyckades till och med bryta ned mitt annars så gladlynta humör när jag fick paya för andras utskrifter och fick typ hälften av mina egna. Hädanefter blir det till att skriva ut på State Library istället!

I skolan har det varit jättekul! Economics har ganska mycket matematiska grejer, känns som att jag valt rätt grej. Gillar när det är så svårt att hjärnan nästan kokar. Det har varit showers hela dagen som dom säger här, eller regnskurar på svenska. Min flatmate yrade omkring och vände upp och ned på lägenheten imorse för att hitta ett fint ärtgrönt paraply till mig trots att jag inte frågat, snällt :) kan tillägga att det trots regnet har varit närmare 30 grader varmt!

Efter skolan tog jag en löptur i skymningen. Det låg ett helt otroligt sken över stan och bron, aprikosorangeguldrosa - synd att kameran inte följde med.. Sedan har jag ägnat två och en halv timme åt microeconomics. Har min första tutorial imorgon vilket innebär att jag förväntas interagera på något sätt och inte sitta som en död fisk som man kan göra på föreläsningarna. Nervöst men kul! Ska försöka catcha lite sömn så att jag slipper vara koffeinhög vid mitt första tutorialtillfälle.
'
Trött jag kör på någon personlig variant av skolflickelooken, komplett med diadem (som inte syns på bilden).

Kommentarer
Postat av: Madde

Snygging!



Sv: Jag kan erkänna att jag är lite smått avundsjuk!

2011-02-28 @ 18:41:59
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: anna romanazzi-segerstedt

Hm.. du kan nog också bli författarinna om du vill.

Kram mamma

2011-02-28 @ 22:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0