jag som bara ville dansa lite

Är taggad på utgång efter förfesten bestående av fem svenska tjejer och kaninen Bunny. Först hamnar vi på backpackerstället Side Bar. Jag och Sarah är på dansgolvet. Sarah är oändligt lång, blond och med paljettklänning vilket har samma effekt på grabbarna som ett fiskedrag på ett gäng hungriga fiskar. Plötsligt kommer de från ingenstans och står där med hungriga blickar. Jag försöker ignorera. Jag ville ju bara dansa lite i goda vänner sällskap, inte förvandlas till en trofé i alkoholdränkta pojkhjärnor.
För jag tycker inte ens att det är roligt eller smickrande eller vad man då kan tänka sig när desperata feta svettiga 40-taggare med vodkaandedräkt står och flåsar alldeles för nära mig på dansgolvet trots att jag klart och tydligt (kors i taket!) inte är intresserad. För det finns bara en för mig...
Jooo jag vet att uteställen är något inofficiellt parningsställe men jag tycker det är så jobbigt att man inte bara kan få röra sig i takt till musiken och låtsas att man är Jennifer Lopez eller vem fan som helst och står på en gigantisk scen utan att få en massa sängkammarblickar. Och att vi blev insläppta på ett ställe idag med orden "we need some girls in here". Ehm, jaa, för mitt mål med kvällen var ju att bli nån slags byte för desperata kvart-i-treraggare. Not.
Vad jag ville ha sagt med detta? Lite oklart. Men jag är less och det var väldigt nära att nyckelringen åkte fram på ringfingret. För jag ville bara dansa lite.
Meee tidigare ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0