lite fler bilder från fraser

Här kommer lite fler bilder från vår fina tur till Fraser Island onsdag-torsdag förra veckan. Hela vår resa var jättebra och det var härligt att se lite vildmark och natur efter alla månader i fina men förorenade Sydney. På slutet längtade jag faktiskt "hem"!

Idag har vi varit till Manly. V har surfat och införskaffat presenter. Vi har kollat på en tre olika rum till mig i Surry Hills (inne i stan) - jag är ju bostadslös från och med onsdag, spännande... Hostelet är mysigt, rent och tyst, bästa jag har bott på. Sydney är rätt kallt och jag försöker förtränga att jag i övermorgon är ensam igen.
V badar i Lake McKenzies kristallklara (och iskalla!) vatten
Jag på stranden. Kulorna i sanden kommer från hål som krabbor har grävt.



Som ni ser är Fraser Island en ö som man vill sträcka ut armarna på för att allt är så... storslaget. Natur, vatten, sand, djur. Åk dit om ni har vägarna förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0