the return of saltet!

TJABBA!
Jag hade tänkt uppdatera lite mer igår men blogg.se har varit konstigt och ville inte låta mig ladda upp bilder och det var så länge sen jag slängde in en bild! Igår hann jag med ett mastigt träningspass på gymmet (ben/axlar+20 min löpning) och sen på kvällen var jag allmänt trött och miserabel och hade lite migrän. men det gör inget, idag är en bättre dag!
Solen skiner och jackan var överflödig. Mötte upp Sarah och Ewa i Annandale för brunch, dom chicksen kan konsten att prata så man har inte en tråkig stund! ;) Ikväll ska vi ut ett gäng svenska tjejer och utklassa australiensarna på höga klackar och korta kjolar (jag skojade bara, ingen utklassar dom på det...).
Annars är jag på bra humör för salttjuven på hostelet har efter 5 dagar gett med sig och lämnat tillbaka saltkaret, så mycket godare maten blir! + att jag delar rum med 2 snälla tyska tjejer som inte har tvångsbeteende och går runt och sprejar omkring sig mitt i natten.
Vi hörs snart igen! peace
Såhär trötta var jag och min nya fina temugg igår. Notera hur muggen liksom ser ut som en gigantisk röd näbb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0