dizzy

Idag har jag varit trött som en drogad påfågel och har ägnat dagen åt att plugga inför mina sista två sluttentor. Har enbart tagit en minimal paus för promenad i ovädret och inhandlande av söndagens obligatoriska blaska, The Sun-Herald som är någon typ av söndagsupplaga för The Sydney Morning Herald. 2 dollar för flera timmars underhållning! Stackars V har fått hålla sig undan och har vågat sig ut för en stunds surfing i regnrusket. Men bara 4 dagar kvar nu så har jag vinterlov fram till 1 augusti :)
nu ska jag återvända till mina (inte längre) älskade grafer, ha en fin söndag!
ps: till Linda: Jag vet inte hur man gör för att vinna en årsförbrukning av välling, måste vara en annons specialdesignad för dig? När jag kikar in på min blogg kommer det upp reklam om anticellulitbehandlingar. hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0