första terminen i sydney avklarad!!!

YEAH! Så har jag äntligen fått vinterlov!! Fast det känns inte så speciellt med tanke på att jag ska jobba fredag-lördag-söndag denna vecka o tors-söndag nästa vecka... Men bra att dra in lite cash inför resan :)
Tentan idag gick jättebra, eller som vanligt tog min förkärlek för att skriva över och jag hade behövt några minuter till, men jag tror att jag förklarade det mesta rätt bra. bäst hittills!
Ikväll ska vi på bio jag och V. Vi ska se nya komedin Bridesmaids. Jag brukar inte ha så mycket till övers för amerikanska flamsiga komedier men denna ska tydligen innehålla det på film så sällsynt skildrade fenomenet roliga tjejer. Filmen har fått toppbetyg i tidningarna här så det ska bli kul att se om den lyckas göra mig lika glad som recensenterna!
Nu ska jag kila iväg och köpa biljetter - vi ska på lokala bion här i Manly bara fem minuters promenad hemifrån oss! V är ute och springer och jag lovade att vakta hans kyckling (död). Råkade ha sönder en filé när jag skulle checka om den var klar, hoppas han inget märker. Till mitt försvar har jag inte varit köttätare på över 10 år så jag har inte så bra koll på kyckling. hehe...
Jag försökte fixa lockigt hår imorse...

Kommentarer
Postat av: Carro

grattis!!! härligt att ha klarat första terminen! Verkar ha gått hur bra som helst! du är grym! har förresten börjat dricka kaffe, klarar inte av jobbet annars! :P haha fast i liten skala än så länge lr snarare en massa mjölk! haha men du som är grym nu på kaffe får visa hur man gör det riktigt gott när du kommer hem! ;) skype snart tycker jag! puss

2011-06-16 @ 19:17:11
Postat av: mamma

grattis Linnea för dina avklarade tentor, du är suvären, det är också Johan som klarat svenska A och engelska A. Han har tyvärr stängt av Facebook av nån anledning men du kan maila honom och gratta för han varit duktig.

Kan vi skypa på lördag? Kram mamma

2011-06-16 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0