fredagsmys i manly

God afton!
Tack för alla fina kommentarer, jag blir så glad! Fortsätt så när ni tycker att något är värt att kommentera :)
Nu är klockan 00.30 här i Sydney och jag ska sova för imorgon är det jobb för hela slanten. Vi har just kommit hem från den mysiga baren Hugo's Bar som ligger vid färjeläget. Dom har även en restaurang som serverar chokladpizza(!). Jag gillar så att gå ut och äta/ta ett glas dryck med V. Även om vi hänger rätt mycket här down under så blir det en så speciell stämning när man går ut och vi har alltid så intressanta och meningsfulla diskussioner och givande samtalsämnen <3 jag är så glad att han är här med mig!
Dagen idag har varit väldigt solig och varm (givetvis skulle jag jobba...) V har in the meantime tillbringat nästan 4 timmar ute i vågorna och tyckte sig ha fått färg på armarna trots heltäckande våtdräkt, ballt!
Bion igår var väldigt rolig. Hela salongen vred sig av skratt många gånger. En hel del sexuella anspelningar så den är inget för de som är lagda åt nunnehållet. Men väldigt annorlunda film även om slutet var förutsägbart Hollywood style...
Ha en fin fredag så hörs vi av lite senare! Imorgon är vi bjudna på fest hos min svenska kompis Ewa, supertrevligt!
Jag igår innan bion, watch my eyes glow! wooo

Kommentarer
Postat av: Linda

Mitt Grazia linne jag fick i goodiebagen frân Grand Palais festen och som du sen la beslag pâ! ;))

2011-06-18 @ 14:23:19
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0