kortfilm

hejsvej!
Nu sitter jag på färjan, ensam för en gångs skull. V är och spelar innebandy igen och jag är på väg in till stan för att gå på något så avigt som kortfilmsvisning - det är nån tävling för lokala filmmakare där ett antal bidrag visas upp och jag gillar kortfilm så det ska bli superskoj!
Idag har vi varit inne i stan och besökt Art Gallery of NSW. gaah, vad kulturell jag har blivit! ;) Art Gallery ligger i tidigare nämnda Botanic Gardens och består av fyra våningar med massor av konstverk - gammalt, nytt, fotografi, målningar, skulpturer, filmer... Vädret har varit dålig med regn och blåst, känns lite höstruskigt. Men
bara en vecka kvar till vår resa nu där vi förhoppningsvis får avnjuta bättre väder!
Nu är vi framme i stan så jag ska kliva av och leta reda på filmstudion där visningarna är. Detta kommer bli epic! Cheers mates
Jag. Ser lite drogad ut, lugn - det är bara färjans glåmiga ljus och brist på solbränna som spökar;)

Kommentarer
Postat av: mamma

så roligt du verkar ha.

Kram mamma

2011-06-29 @ 23:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0