min nya kompanjon

Idag är det Queen's Birthday här i Australien. Queen's Birthday betyder att den enda affären som är öppen är lågpriskedjan BigW som är som en vidrig hybrid mellan Clas Ohlssons och Lidl. Jag var i desperat behov av en miniräknare inför morgondagens tenta i microeconomics. Efter att ha kryssat fram mellan ilskna japaner och skrikande sockerhöga snorungar fem minuter innan stängning fick jag tag på en miniräknare. Kanske inget jag skulle ta med på en jobbintervju som ett bevis på min professionalism, men den blev min för bara 2 dollar och även om den är mer Carolina Gynning än Isaac Newton så är den ju rätt... söt?
yo, vi ska äga mikrotentan imorgon!.. Tror ni att batterierna håller 3 timmar? slå vad någon? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0