vamos a la fiesta

Idag började det en ny tjej på jobbet, en jättesnäll australiensisk tjej som också bor i Manly . Så nu är jag för första gången inte bäst på engelska längre, skönt! Jag är ju här för att lära mig! Givetvis strålade solen hela dagen idag som den alltid gör när jag jobbar (ursäkta bitterheten). Jag hann iaf beskåda solstrålarna på håll - på grund av pinjeträden längs med stranden så hamnar den i skugga rätt tidigt, men solen skiner fortfarande över havet. Måste dra nu för att göra mig iordning för kvällens festligheter men bjuder på lite färska bilder från eftermiddagen:
Sekunden innan mina fötter blev hyfsat blöta

Vågorna var fina och väldefinierade för första gången på länge
V kommer i land från dagens surf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0