2 år 10 månader!!!

Idag är en extra speciell dag, nämligen våran 2 år och 10 månaders-dag! :) Igår hade vi ett (som alltid) mycket givande och roligt samtal om allt från nattfjärilar, ballerinakex och lögner till mer seriösa ämnen. Följande utspelade sig:


Jag: jaa vad är det för dag imorgon då?
V (jag hör på rösten att han vet precis vad jag egentligen vill höra): kvinnodagen och semmeldagen!
Jag: va jaha, är det semmeldagen imorgon?
V: ja, det är alltid på samma dag!
Jag: nähä, för kvinnodagen är alltid den 8:e och semmeldagen alltid en tisdag! (vilket logiskt sett inte alltid kan infalla samma dag)
V: ...jaaa men jag menade faktiskt alltid i år!

Jag gillar det. Att allt är som vanligt fast vi är så långt borta. Att jag vet precis hur min älskade ser ut när han säger vissa saker. Att han fortfarande hellre säger emot fast att jag kanske har rätt i vissa saker ;)
Jag har turen att ha en rolig, snygg, förstående och social pojkvän som alltid finns där för mig. Så hur skulle jag kunna vara olycklig? ibland är det bara så jobbigt... men jag försöker se till det vi har istället för det vi (för tillfället) inte har <3
nu ska jag laga middag! Återkommer senare med en bild på Operahuset som ni aldrig har sett det förr, håll utkik :)

Kommentarer
Postat av: vh

vad vackert du skriver gumman.. tänk att man blir så här hyllad.. Det gillar jag :) hoppas du mår bra.. skriver snart till dig

2011-03-10 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0