fredagspics

Fredag kväll i Sydney och jag hinner tyvärr inte skriva så mycket för jag ska på fest hos min snälla jobbarkompis Josefin som bor mitt i stan, ballt! Hon fyller 21 idag - stort grattis!
Ville bara dela med mig med lite bilder. Okej, ni kanske är döless på alla bilder på Harbour Bridge, men till mitt försvar kan jag säga att jag passerar den nästan dagligen med färjan. Varje gång tänker jag: "nu ska jag INTE ta en massa turistiga bilder på operahuset och bron!" och vad tror ni jag gör? damn, det är ju så vackert! Kika nedan så förstår ni nog :) håller på att samla på mig lite vardagsbilder på alldagliga ting som blommor, spyor och fula människor som är lite mer personligt. Men tills dess får ni några färska bilder från the heart of Sydney! Min favorit är bilden längst ned.
En särskild hälsning till mitt hjärta som hamnade på akuten igårkväll efter en idrottsskada <3 det är såna här gånger man önskar att världen och avstånden var mindre...
Ha en fantastisk fredag! enjoy life :)
Release av nya iPad 2 idag, folket gick loco! Jättelång kö. Snutar, tv-kameror och tekniknördar i en härlig mix.
Solnedgång över the bro...
En liten regnbåge precis ovanför mitt hus! (tror jag)

Sydney brinner?! Otroligt vackert sken som uppenbarade sig för ett kort ögonblick - har inte modifierat bilden på något sätt, det är verkligen så här vackert på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Julia

WOW! För mig gör det inget med harbour bilder, jag tycker dom är super fina:)

2011-03-25 @ 11:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0