"google dill!"

haha värsta roliga grejen hände nyss: jag hör hur killen jag bor med ropar till tjejen (som sitter vid datorn): "Google dill! D-I-L-L". hon bara: "di... what?" han: "D-I-double L". (jag köpte dill till lax för några veckor sen, whoops, den är nog inte så fräsch nu. förmodligen var det den han hittade nånstans i kylen)

Paus.

han: "It's some kind of herb, what is it used for?"

haha! Misstänker dom mig för att vara smygknarkare?! home made weed liksom?

Egentligen hade jag tänkt gå på fest ikväll igen, men partaj igår, sömnbrist och jobb imorgon fick mig att tänka om. En hemmakväll med grönt te, MacBook Air, musikspanande och Sverigesnack är inte helt fel heller :)
Dillknarkarn herself på gymmet

Lördagsmiddag - spenat, pepparost, lax, avocado, pesto, oliver, crème fraiche

Kommentarer
Postat av: beundrare

ÖÖÖÖÖÖÖJJJJJJJ!!!

2011-03-26 @ 12:16:04
Postat av: Linda

När köpte du en MacBooK Air lillasyster?

2011-03-26 @ 12:34:21
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/
Postat av: anna romanazzi-segerstedt

hallo Linnea, så fin du är! har läst dina bloggar, det är alltid trevligt. Lul med bräda och lägenhet. Vad händer efter du haft den i tre månader)? Måste du byta igen? Här är allt sig likt, det snöar ibland från och till och vi har så stor hög snö utanför köksfönstret. Skicka lite värme tack! Kram mamma

2011-03-29 @ 22:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0