Morgonträning har guld i mund

Hej!
Vad glad jag blir att det är så många som läser och kommenterar, fortsätt med det! Alla är välkomna att kommentera vare sig ni är kända eller okända.
Har just varit och idkat morgonträning, är ledig onsdagar och det är så skönt att träna på morgonen då! Hamnade vid Darling Harbour denna gång, första gången jag besökte det gymmet och det var sååå fint! Ska nog börja hänga lite där. Blev ingen personlig träning idag för min stackars PT hade skadat nacken :S
Ville bara slänga upp en bild på gårdagens dinner, räkwok med grönsaker och crème fraiche. Blev jättegott faktiskt och min Coca-Colaberoende manliga flatmate slängde en avundsjuk blick på min tallrik. Mina flatmates är hur snälla som helst men har lite tvivelaktiga matvanor enligt mig, fast då är jag väl rätt healthy också...
Nu är jag astaggad på ekonomiplugg, slutade med en riktig cliffhanger igår så jag har funderat lite på hur det fortsätta skall!


Kommentarer
Postat av: Jessica - bjurlerstamjessica.blogg.se

sv: okej ja hoppas du inte blir allt för sjuk! ja du i veckan får vi se ska fira en i helgen! vad händer för dih=)

2011-03-16 @ 15:07:16
URL: http://bjurlerstamjessica.blogg.se/
Postat av: Linda

Fortsätt att äta bra mat Linnea. Samma i Paris, är omgiven av kollegor som käkar McDonalsd, pizza och dricker coca cola flera gânger i veckan, fâr mig att vilja bli vegan! De har till och med socker i kaffet! Vem har socker i kaffet nu för tiden? Ingen! Jo - fransmännen.

Ps, skicka receptet pâ din goda middag till din stressade storasyster som saknar all matinspiration i världen. Tack.

2011-03-16 @ 21:27:52
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/
Postat av: Linda

Ps) Kan man dricka kranvattnet i Sydney?

2011-03-17 @ 00:13:32
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0