SURF imorgon :D

Jaa! :D har längtat så ända sen surfcampen för länge sen. Och jag har inte berättat det här för er, men jag har skaffat bräda!! världens finaste ljusblå 7.4 från norrmannen som jag berättade om för ett tag sen, han köpte den för 4 veckor sen så den är nästan ny. Ska möta upp honom på Manly Beach imorgon tiiiidigt för lite surf! Har checkat surf forecasten och surfingen ska vara "tråkig" imorgon vilket betyder helt perfekt för min nivå (hoppas jag) :) Blir också lägenhetskoll imorgon, lägenheten som jag skrev om igår alldeles vid playan som jag och V eventuellt ska flytta in i!
Onsdagar är ju som bekant min lediga dag så förutom surfing och lägenheten står personlig träning (min sista) och plugg på schemat. Hoppas er onsdag blir lika bra som min för den kommer bli epic!
Min fina bräda står i sitt fodral i bakgrunden. Köpte med ett "sexwax" och en ny leash (säkerhetslinan som man har runt vristen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0