tankar från ett ärtgrönt paraply

Jag längtar efter att surfa. Drömde att jag hade fått en våtdräkt härom natten, jag var så glad i drömmen! Kommer till och med ihåg hur den såg ut, en Rip Curl (som jag provade och hade en minst sagt klaustrofobisk upplevelse i för några veckor sen) som var svart med lite rosa detaljer. Visst är det häftigt med drömmar? Innan jag åkte till Sydney drömde jag om att vara här några gånger. Märkligt var att jag första dagen i Sydney kände igen mig på ett ställe från en tidigare dröm! Det är inget känt ställe som jag sett förut, det heter World Square (litet shoppingcenter inne i stan). Jag gick uppför en trappa mellan två höga hus och i drömmen hade jag gått ner för den trappan. Det var precis samma känsla! Jag kanske har superkrafter trots allt? :D
Ikväll ska jag möta upp min barndomskompis Johanna & co inne i stan för lite häng, trevligt! Blir ingen helkväll dock för imorgon står jobb på schemat. Hoppas att regnet håller sig på betryggande avstånd, har regnat rejält idag - tur att jag snott mina flatmates ärtgröna paraply...
Ha en superfin lördag och njut av den annalkande våren!
Dagens outfit, yeah! Blå Martin Margiela-tröja från storasyster, örhängen från Forever New (en affär downtown Sydney).

Kommentarer
Postat av: Carro

Snygg du är! Är det kart att du fått jobbet nu? Kul!

Lite svårt att njuta av våren här när det va snöstorm igår och kom en decimeter snö! :P haha

2011-03-19 @ 11:42:05
Postat av: Linda

Kul att du använder mina kläder ;) Har ett helt lass här hemma i Paris som jag är trött pâ som du ska fâ ocksâ. Vet inte hur jag ska skicka dem till dig bara.?..

Kram storasyster

2011-03-20 @ 20:24:24
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/
Postat av: Linda

Kul att du använder mina kläder ;) Har ett helt lass här hemma i Paris som jag är trött pâ som du ska fâ ocksâ. Vet inte hur jag ska skicka dem till dig bara.?..

Kram storasyster

2011-03-20 @ 20:25:36
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/
Postat av: Linda

Kul att du använder mina kläder ;) Har ett helt lass här hemma i Paris som jag är trött pâ som du ska fâ ocksâ. Vet inte hur jag ska skicka dem till dig bara.?..

Kram storasyster

2011-03-20 @ 20:26:10
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0