Med höststormen vinande utanför mitt fönster

Heeej!
Hoppas ni mår bra allihopa!
Gårdagskvällen var trevlig, vi hälsade på Johannas resesällskap Hannas bror (hängde ni med där?) som bodde i en skyskrapa alldeles bredvid Hyde Park på 16:e våningen, sjukt häftig utsikt! Försökte fånga den med mobilkameran och tycker att den - med tanke på att den är en mobilkamera - lyckades med beröm godkänt. Och tänk att jag har rest så far away och så hamnar jag på en fest med 6 pitebor...
Efter (för få) timmars sömn styrde jag stegen mot jobbet. Som tur var var det en hektisk dag så jag hann inte bli trött. Sedan hoppade jag på min fina färja till stan och körde ett härligt body pump-pass med utsikt över Darling Harbour. Regnigt, höstigt och kring 20 grader varmt, nästan härligt med så svalkande grader men det behöver inte bli kallare än så här tycker jag... Är väldigt exotiskt dock när man går ut i blåst och regn som i Sverige skulle innebära max 13-14 grader och så är det så VARMT! :)
Imorgon väntar en ny spännande vecka och om ynka 44 dagar kommer min älskling hit :D
so long!
Älskar storstadskänslan!!!

Skymning över Sydneys skyline sett från min färja ikväll (söndag).

Kommentarer
Postat av: anna romanazzi-segerstedt

Tänk att det bara är 44 dagar kvar, låter lite.

2011-03-20 @ 21:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0