glidarna på manly beach

Solnedgång vid strandpromenaden längs Manly Beach. Tanken var att jag skulle ta en powerwalk och V skulle följa med på longboard. Jag stal dock brädan vid ett flertal tillfällen som ni kan se nedan. Att åka bräda, må vara snowboard, surfing eller longboard, gör mig helt euforisk - det är så härligt och ger en sådan frihetskänsla! + lagom äventyrligt för mig som helst förflyttar mig horisontellt och aldrig skulle hoppa bungy jump ens under dödshot. Vi nådde så småningom Queenscliff vid strandens norra ände (vi bor vid södra änden) där vi hittade en asball havspool där man kunde simma. Vågorna bröt mot kanten och stänkte ned i poolen (se nedersta bilden). Lite mer action än Centralbadet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0