jobb, filmning och en kopp te

Kära blogg!
Vill börja med att tacka alla som läser och kommenterar, så trevligt att se vilka ni är och vad ni tycker! Fortsätt med det! Jag läser allt och har hög censurtröskel.
Idag har jag jobbat. En strid ström av människor besökte vårt lilla café vilket ju är trevligt. Jag känner mig så mycket mer hemma med alla arbetsuppgifter nu än i början, dags att ställa upp i servitris-VM kanske? ;)
I vanlig ordning sprang jag ner till stranden direkt efter jobbet. Hade med mig kamera med uppdraget att filma när Victor surfar så ni äntligen kan få bevis. Det hela slutade dock med att jag upptäckte en helt ny färdighet hos mig själv - att filma och dokumentera min omgivning. Tänker icke skämma ut mig med att visa upp slutresultatet men roligt var det under produktionens gång! Igår surfade V en barrel vilket innebär att man åker i en tunnel av vatten som bildas när vågen slår över, så häftigt!
Inatt halv fem tänkte vi vakna och kolla på direktsända Champions League-finalen mellan Barcelona och Manchester United, intressant att se om vi pallar... Tänkte surfa i soluppgången sen, måste vara väldigt vackert!
Nu blir det te, frukt och jättemörk smält choklad. Som en chokladfontän fast utan fontän. Ha det så fint allihopa och njut att ni har kvar mer helg än vad vi har!
En del av vår lägenhet, burspråk tror jag att den där utböjen vid fönstret kallas.

Kommentarer
Postat av: mamma

fint det verkar i er lya! kram mamma

2011-05-29 @ 19:06:54
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg! med mycket trevlig läsning! Jo, det heter burspråk.

2011-05-30 @ 07:18:06
Postat av: mia

hej! skrev mitt namn i inlägget ovan men det måste ha försvunnit i cyberrymden någonstans :)

2011-05-31 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0