Statusuppdatering från ett svettigt Sydney

Nu är klockan 01.45 och jag ska upp 7 imorgon, hehe... Men jag är strålande glad för jag har just skickat in min essay som blev 6 sidor lång (om finanskrisen i Korea 1997)! Sååå skönt att ha den klar. Just den kursen om utvecklingsekonomi i Asien är min favorit, fick tillbaka min mid semester exam idag och jag lyckades scora 27.5/30 på den så det känns helt sjukt bra :) firade med lite träning - en lyx i tentatider som dessa - och ett glas champagne med Helena, Hanna och Agnes, vi var på mysiga The Winery som känns som ett stort vardagsrum med fantastisk utsikt över stan. Sommarvärmen (över 30 grader idag) har anlänt - när vi vandrade hemåt var det fortfarande 25 grader varmt!! Hemma strax efter midnatt och finslipade det sista på min uppsats innan den slutligen kunde skickas in. Så, är det läggdags nu? Nej - jag har min avslutningsrapport till praktiken som skall vara klar imorgon kväll eftersom jag ska jobba(!) på fredag. Fast först internship på förmiddagen. Och hela dagen imorgon. Det ger mig inget annat val än att sätta igång med slutrapporten nu! Fullspäckade dagar, visst. Men jag har nog aldrig känt mig så här levande.

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till din grymma score! Bra jobbat :-)

2011-11-09 @ 17:04:19
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/
Postat av: Elin

Åh, va kul det låter som att du har det, Linnea! Visst är det ändå värt att ha pausat lite från Sverige och W? ^^ Haha.

Ja! Det ska bli jättecoolt med Costa Rica! Vi har faktiskt bara hittat någon organisation på internet och vi ska väl betala en slant för att få volontärarbeta, men det ska bli kulkul! :)

Kram

2011-11-10 @ 23:30:17
URL: http://elinmariac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0