Construction worker chic

Förlåt alla läsare. Just när jag hade samlat ihop en trogen skara så slutade jag blogga. Har för tillfället ingen inspiration pga vissa saker. Måste bara dela med mig av ett fint citat från en random kanadensisk tjej som jag träffade i Byron Bay. Vi var några som utbytte facebook och alla förundrades över mitt exotiska namn. "Vad betyder det?" Jag förklarade att mitt förnamn är en blomma och första delen av mitt efternamn betyder vinst. "Oh, so you're a flower and a winner!" förkunnade kanadensiskan. Aldrig tidigare i mitt 24-åriga liv har det slagit mig att så är fallet. Jag är en blomma och en vinnare.
Ville bara visa en bild på mina nya träningsskor som lyser upp vardagen. Vackert neonfärgade eller construction worker chic (mamma: inspirerat av byggarbetares färgglada klädstil) som neontrenden har kallats i den halvseriösa gratisblaskan mX. De är de lättaste - ännu lättare än mina utslitna Nike Lunarglide och absolut bekvämaste dojor jag någonsin har ägt, som att gå på rosa moln...
Aldrig mer ett dåligt träningspass i dessa!

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Linnea!

Mamma fattar!

Vi tycker oxå att du är en blomma och vinnare (varför tror du vi döpte dig så öht)

2011-10-09 @ 18:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0