Byron Bay

Nu har vi natt resans andra anhalt, Byron Bay. Fraga vem som helst som har rest runt i Australien och Byron hamnar nastan alltid pa forsta plats! Har bara varit har 2 timmar sa jag kan inte uttala mig men det verkar battre an Surfers Paradise som aven kallas Las Vegas of Australia... (som kuriosa kan namnas att Brisbane kallas Bris Vegas av ironiska skal - staden ar kand for att vara ovanligt trakig for att vara sa pass stor).
I Byron Bay finns massor av hippies och Australies ostligaste punkt ligger har. Dar finns en fin vit fyr. Vi skulle vandra dit nyss men da slog varldens ovader in och jag ser nu ut att ha duschat med kladerna pa. Det verkar dock ha lugnat ned sig nu.
Ikvall ar det mexikansk afton pa hostelpuben, kan bli intressant! Nu gar min for dyra pengar kopta internettid ut sa jag avslutar med ett arriba!
/eder L.

(ar tillbaka i Sydney pa lordag for de undrande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0