ConceptionDay2011

Hallå där! En snabb update: jag är hemma för klädombyte och ett snabbt samtal med min favoritpojke. Han hade varit hos tandläkaren och tänderna visade sig vara håliga likt schweizerostar :/ sen blir det vidare fest! Conception Day var galet. Jag kom till förfestområdet mitt på dagen och då var det vilt festande, folk sprang omkring med galna utklädnader och utan kläder överhuvudtaget. Det var stekhett, över 25 grader varmt och jag hade varma kläder och ingen huvudbonad - dumt... Inne på festivalområdet var det trevligt. Liveband och DJ:s bidrog med sjysst musik. Vi satt i solen och chillade och tittade på överförfriskade individer som raglade omkring. Helt okej fredagsunderhållning!
Blev inbjuden på fest av ett gäng glada norrmän så jag ska dra dit en sväng. Har dock lite förkylningskänningar för första gången sedan jag kom till stan så det blir nog inte så supersent. Ha en fin fredagkväll allesammans!
Pözz alla söta läsare! (Notera trappan i bakgrunden - hur stekigt är det icke att bo i lägenhet med trappa inomhus va?!)

Kommentarer
Postat av: Linda

Har aldrig tänkt pâ det innan, men nu när du säger det, ungefär 90% av mins stekiga vänner har trappa inomhus.

Det kallas duplex, iallafall om man bor i London :-)

2011-09-16 @ 12:31:53
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0