Jag har klippt mig!

Kära läsare!
Ni är en kritisk skara vilket är bra - inte så många lockades att läsa inlägget med den föga exalterande rubriken gröna fingrar, haha. Jag hoppas att denna rubrik lockar fler av er! Återigen har jag fått bevisat för mig hur liten världen är. Bokade in mig på Toni&Guy i Paddington (bara för att Paddington är min favoritstadsdel) och frisören visade sig vara svensk! Han hade dessutom anlänt till Sydney exakt samma dag som jag!! Han var dock på väg tillbaka till Stockholm där han hade fått jobb på en av de mest ansedda salongerna så det kändes väldigt bra att bli klippt av honom. Blev jättefint och det bästa är att man får en snygg styling på köpet inför kvällen! Nu ska jag kila, ska möta upp aussietjejen Emma och hennes kompis för dinner+drinks, spännande! Har aldrig träffat dom förut, Emma är kompis med min syster.
Imorse hörde jag för övrigt 2 svenskar konversera högljutt på min innergård, haha!
Det syns inte så bra men håret har fått mycket finare form - tidigare var det ganska ojämnt...

Kommentarer
Postat av: mamma

jätte fint ser det ut!

2011-09-11 @ 13:41:57
Postat av: Helena

Jag läser gärna om dina växter och fingrar!

2011-09-11 @ 19:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0