Spring break 2011!

Jaa! Här i Oz är det knasigt nog vår nu. Överallt görs reklam för sommarkläder och vårens nya releaser. Så ett halvår efter amerikanarna kan vi fira spring break. Jag blev helt apropå inbjuden till en spring break trip till Surfers Paradise/Byron Bay i söndags. Vi är sammanlagt 19 pers så det lär bli väldigt kul! Enda problemet var mitt internship som jag ju hade förbundit mig till. Men det visade sig vara okej att ta ledigt. :)
Den stora förändringen jag utlovade i helgen var att jag har köpt en kamera så att jag skulle kunna bjuda på lite bilder från mitt liv. Det blev en stöt- och vattentålig sådan (ni känner mig, hehe...). Köpte den igår och har inte använt den än så nu ska jag ge mig ut och dokumentera mitt liv för er! be right back!
Jag springer iväg och tar kort nu, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0