Min superroliga dag!

Tjoho! Nu är jag just hemkommen från gymmet. Jag hänger där väldigt mycket eftersom jag är träningsberoende. Igår sa en rolig personlig tränare som jobbar där: "Are you trying to steal my job?!" Det finns hårfönar där så jag tänkte torka håret vilket jag gjorde i fem sekunder innan jag sa till min spegelbild: "vem försöker du lura?" och gick ut. Har inte psyket att stå och blåsa håret i 20 minuter. Suck. Såg i den ytterst seriösa blaskan mX (gratistidningen på tåget om ni minns) att en del aussietjejer avstår från träning med ursäkten "det förstör min frisyr". AAAH! Om jag någonsin blir sådan får ni spela lite fin klassisk musik för mig och skicka mig på hälsohem några veckor. Eller slå mig i huvudet med en broderad prydnadskudde eller något annat fjantigt.
Jag älskar facebook. Många är så där sunt lagom och bara "näää, facebook är väl ganska kul" men jag är typ obsessed. Allt skvaller, alla bilder, all allmänbildning av mer eller mindre tvivelaktig karaktär. Och givetvis möjligheten att kommunicera med nära och avlägsna vänner! Idag gillar jag facebook lite extra mycket för på news feed kom det upp en länk (tack Julia!) som jag klickade på och hittade en helt sjuk blogg. Helt min humor. Det fantastiska med den var att den kombinerade en hög språknivå med sjukt roligt innehåll! Jag har aldrig tyckt att jag har några svårigheter med att uttrycka mig i skrift men denna blogg är alltså way over min nivå. Den är Zlatan, jag är den feta mittbacken i P98:s pojklag. Det anonyma geniet bakom förtjänar fett med cred! Läs den här och klicka på de olika kategorierna till höger så får ni se de mest fantastiska och passionerade sågningarna av allt mellan himmel och jord. Allt från zumba, Australien och inlagda sardeller till beslutsångest och skedar får på foten.
Nu ska jag sova och drömma om att ilskna hästar jagar mig. Imorgon är det internationell frukost igen och jag ska försöka komma i tid denna gång. Sen praktik hela dagen och sen prata med V och sen träning. Men jag är så glad och sprallig för vet ni vad? Det är sommarvärme här - jag gick hem från gymmet efter kl 22 ikväll i bara kjol och kortärmat! :D (+ att mid semester tentorna är över).
Jaa, det var allt för ikväll! So long köttbuljong
Att klippa sig är traumatiskt när man helst vill ha ett långt böljande svall. Jag försöker intala mig själv att det fortfarande ser långt ut...


Kommentarer
Postat av: Linda

Är det för att han med Hat bloggen kommer frân Piteâ som du gillar honom sâ mycket? :-)

2011-09-14 @ 19:35:44
URL: http://lindaromanazziparis.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Ja men givetvis! Power to the Pite eller nåt :P

2011-09-17 @ 05:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0