Da-gens vi-sa

Idag hade jag en trevlig dag på internshipet. Fick agera trädgårdsmästare - det är mest sådant innan plantorna vuxit upp och vi kan börja experimentera hejvilt på dom likt galna vetenskapsmän. Det är något märkligt befriande i att agera växtmördare och brutalt rycka upp de oönskade plantorna. Detta resulterade i att när jag slutat och gick mot tåget fick jag impulser att rycka upp alla grässtrån jag såg. Linnea the plant serial killer - lite bad man är!
Imorgon är det som bekant fest och mitt sällskap som bor ute på campus ska börja festa redan halv åtta! Valborg i Uppsala style med andra ord. Jag har inte hunnit tänka på att köpa något drickbart så det enda som finns att tillgå är en halv flaska Kahlùa från den tidigare hyresgästen. Kan bli spännande!
Annars lyssnar jag på lite sorglig musik för att jag inte har haft tid att prata med min favoritpojke idag. Men med ett jordklot emellan oss är det fantastiskt hur ofta det ändå fungerar.
Där har ni dagens tankar och känslor i ett nötskal. Jag har storslagna planer för bloggen så kom tillbaka snart igen!
Många kramar
/eder L.
Min frukost häromdagen! Ost, gurka, jordgubbar och nötter. Två ägg och en kopp te tillkom också - jag gillar frukost!

Kommentarer
Postat av: Carro

halv åtta på morgonen hoppas jag? ;P hihi Hur gick tentan!? måste kännas skönt att ha lov nu! å bara en hal termin innan du kommer hem!!! wohoo :D

2011-09-15 @ 18:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0